luni, 24 iunie 2013

Pentru că aşa vreau eu :)

   Când a fost viaţa dreaptă? Niciodată. Când s-a acordat ceva pe drept? Până acum zece, cincisprezece ani. Când o să îmi tacă mie gura? Niciodată. De ce? Pentru că am dreptate. De ce? Că aşa vreau eu şi aşa zic eu. Când am să las ambiţia de o parte? Niciodată. Pentru că cineva mi-a spus să lupt în continuare pentru lucrul în care cred şi să mă zbat să ajung în vârf. M-a determinat să capăt acea ambiţie de care duceam lipsă şi m-a motivat să lupt în continuare, chiar dacă e o cauză pierdută.
   N-am figuri, nu-s râzgâiată, însă nu suport să văd că celor noi nu li se acordă o şansă, pentru că de, n-au fost într-un anumit domeniu de la început. Urăsc să văd atâta falsă modestie şi atâta discrimanre şi atâta ură şi gelozie. Nu vă suport când văd că ţineţi cu dinţii de un anumit lucru, când deveniţi atât de urâcioşi când alţii din urmă au ajuns la nivelul vostru. Sunteţi atât de ipocriţi, de rataţi, de dominaţi de ură, încât mi-aş dori să ardeţi cu toţii şi să vedem atunci ce mai aveţi.

   Sper să ajungeţi în punctul în care vi se va da rău peste nas, ca să vedeţi şi pragul de jos şi să realizaţi că şi cei care stau în umbră merită apreciaţi. Dar-ar Dumnezeu să ajungeţi la fund. Amin!

Un comentariu:

  1. M-am simtit, putin, dar m-am simtit. =)) Sincer, te admir pentru ca inca vrei si pentru ca inca lupti, eu una mi-am zis ca n-o sa-mi mai fac nervi pentru ca si-asa nu prea conteaza, tot n-o sa asculte nimeni de parerea ta (mea, ma rog), pentru ca, asa cum am acelasi aer ca si ai zis si tu, ca si persoana, esti nou in domeniu. In fine, trecem peste, nu ne facem draci degeaba, respiram acelasi aer aer ca si inainte. Nimic nou sub soare...

    RăspundețiȘtergere